ثبت نام وبینار آموزش apply برای دکتری

به همراه نکات نوشتن proposal

با تدریس استاد ملک پور

webinar phd proposal

زمان شروع دوره متعاقبا اعلام خواهد شد

1 جلسه 180 دقیقه‌ای    
قیمت : 690.000 تومان

ساعت 16 تا 19

متقاضیان عزیز به دلیل عدم امکان بازگشت وجه به هر دلیل٬ لطفا در زمان تکمیل فرآیند از تصمیم خود مبنی بر ثبت نام اطمینان حاصل بفرمایید.

خرید آنلاین دوره

سرعت اینترنت

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان ، بهتر است سرعت اینترنت شما 512Kbps و یا بیشتر باشد

ویدیوی باز پخش

شرکت‌کنندگان در این دوره آنلاین تا 2 هفته پس از برگزاری کلاس به ویدئوهای بازپخش جلسات دسترسی خواهند داشت.

ورود به کلاس

لطفا با لپتاپ و مرورگر Chrome وارد کلاس شوید. اگر به لپتاپ دسترسی ندارید، در موبایل از مرورگر Puffin استفاده کنید (در اینصورت ممکن است نیاز به VPN داشته باشید)

توضیحی کوتاه درباره وبینار آموزش نوشتن Proposal دکتری

چطور پروپزال بنویسیم ؟

اصول نوشتن پروپزال چیست؟

یک نمونه از پروپزال دکترا میخواهیم ، میخواهیم بدانیم برای پروپزال در رشته های مهندسی ، علوم انسانی و پزشکی و امثالُهُم چطور باید اقدام نماییم .

در سمینارهای مربوط به فراگیری نوشتن پروپزال در دو ساعت فشرده به راحتی آموظش خواهید دید که چطور پروپزال را تهیه فرمایید .

این سمینار در 2 ساعت بصورت فشرده توسط استاد ملک پور تدریس میگردد و تمامی نکات مربوط به مسائل نوشتن پروپزال از جمله مقدمه ی آن تا قسمت آخر که مربوط به ذکر منابع و مراجع میباشد به شما تدریس میگردد .از آنجایی که این سمینار برای دانشجویان می باشد قیمت بسیار مناسبی داشته، ضمناً شامل تمامی نکات مربوط به تهیه پروپزال می باشد.

اشخاص بسیاری با شرکت در این کلاس ها فرا گرفتند که چطور باید بایستی برای دکترا  آپلای کنند. آقای ملک پور که خود دانشجوی دکترای حقوق و همچنین دکترای تجارت می باشد ، تمامی نکات مربوط به نوشتن یک پروپزال درست و صریح را به شما در یک پروپزال در این سمینار می آموزد.

از روی کامپیوتر خود با آیدی مشخص خود به استاد وصل شده و نحوه ی نوشتن پروپزال و اخذ پذیرش دکترای خود را مرور فرمایید.

نکات بصورت دسته بندی و طبقه بندی شده با نمونه ی پروپزال به دانشجویان تقدیم میگردد. به این مفهوم که در پایان کلاس پروپزال مناسب که منجر به اخذ پذیرش و اخذ سوپروایزر گردیده برای شما تهیه و به شما تقدیم میگردد.

این دو ساعت کلاس سمینار  توانسته تا کنون زندگی بسیاری از دانشجویان عزیزی که مایل به تحصیل در مقطع دکترا در خارج از کشور باشند  را تغییر دهد. شما هم چنانچه مایلید برای اخذ دکترا ی خود تنها به وسیله ی خودتان و بدون پرداخت هزینه های گزاف اقدام بفرمایید ، کافیست که در این کلاس شرکت نموده و طریقه ی نوشتن پروپزال و مدارک لازم برای پذیرش دکترا را بیاموزید .

این کلاس ها میتواند با هزینه بسیار پایین شرایط زندگی شما را تغییر دهد .

دوستان عزیز که مایل به شرکت در کلاس ها میباشند و سؤالات بسیاری در خصوص تهیه پروپزال ، نوشتن آن ، چگونگی مکاتبه با استاد و امثالُهُم دارند براحتی میتوانند با ما از طریق ایمیل یا شماره های تماس در ارتباط باشند .

پیشنهاد میکنیم در خصوص اخذ پذیرش خود در مقطع دکترا جدی هستید بدون شناخت مطلب مربوط به نگارش پروپزال اقدام نفرمایید .

این کلاس پاسخی به تمام سؤالات و درخواست های شما در خصوص اخذ پذیرش دکترا و چگونگی طراحی و نوشتن یک پروپزال مناسب برای یک دانشجو دکترا است . 

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

سرفصل‌های دوره آموزش

تمامی مطالب مورد نیاز نوشتن پروپزال که باید بدانید

سایر اطلاعات تکمیلی

  • با تدریس استاد ملک پور
مشاوره رایگان