ثبت نام ترم اول دوره آموزش زبان آلمانی A1

با حضور افتخاری استاد ملک پور

A1

زمان شروع 23 اکتبر

قیمت : 990.000 تومان


جهت بازدید ویدیو معرفی‌ دوره از زبان استاد ملک پور به پائین صفحه مراجعه فرمایید

متقاضیان عزیز به دلیل عدم امکان بازگشت وجه به هر دلیل٬ لطفا در زمان تکمیل فرآیند از تصمیم خود مبنی بر ثبت نام اطمینان حاصل بفرمایید.

خرید آنلاین دوره

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

سرعت اینترنت

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان ، بهتر است سرعت اینترنت شما 256Kbps و یا بیشتر باشد

ویدیوی باز پخش

شرکت‌کنندگان در این دوره آنلاین تا 2 هفته پس از برگزاری کلاس به ویدئوهای بازپخش جلسات دسترسی خواهند داشت.

ورود به کلاس

لطفا با لپتاپ و مرورگر Chrome وارد کلاس شوید. اگر به لپتاپ دسترسی ندارید، در موبایل از مرورگر Puffin استفاده کنید (در اینصورت ممکن است نیاز به VPN داشته باشید)

توضیحی کوتاه درباره وبینارهای آموزشی زبان آلمانی مؤسسه M.I.E

 چنانکه مستحضرید آموزش زبان آلمانی پلی است برای پیوستن به کشورهای آلمانی زبان ، زبان آلمانی ، زبان صنعت و زبان موفقیت است و چنانچه شخصی بخواهد این زبان را یاد بگیرد ممکن است در گام اول زبان را سخت ، مشکل و طاقت فرسا بیابد ، اما همچنان که برای آموزش زبان انگلیسی تکنیک های درست و مؤثری خلق شده ، برای آموزش زبان آلمانی نیز تکنیک های مؤثری وجود دارد . ما در کلاسهای آموزش زبان آلمانی از پایه موضوع را آغاز نموده و سپس گام به گام با آموزشی صحیح و تکنیک های روز و استفاده از مِتُد دانشگاه ویَن و دانشگاههای برتر دنیا و با بهره گیری از تجاربی که بصورت مستقیم اساتید کلاس در کشورهای آلمانی زبان به دست آورده اند شما را برای یادگیری ایــن زبان هدایت میکنیم.

در ترم اول کلاس های آلمانی شما ظرف 20 تا 25 جلسه کلیه مباحث مربوط به سطح A1 آلمانی را می آموزید به نحــوی که جهت سلام و احوالپرسی کلمات و اصطلاحات ساده و کاربردی آموزش دیده و با واژگان اولیه آشنا میگردید .

 در گام دوم سطح A2 آغاز میگردد که تقریباً35 تا 40 جلسه وقت میگیرد . در این گام شما با متون آلمانی تا حد پایــه آشنا شده و با روند آموزش آن فراگیری خود را ادامه میدهید. در سطح A2 شما با کتاب و مِتُد روز آلمانی فرا میگیرید که چطور با مردم سخن بگویید ، جملات پایه را یادداشت کنید ، مکاتبه کنید و مطالب روزمره را بطور کامل متوجه شده و کامل کنید و اما سطح بعدی سطح B1 زبان آلمانی می باشد.

در سطح B1 دیگر شما باید بتوانید نامه های خود را بنویسید ، جملات روزمره را کامل بیان کنید ، مطالب را کامل متوجه شده ، بفهمید، درک بکنید، پاسخ دهید و اساساً بتوانید در محیط کار آلمانی زبان استخدام گردید، برای رسیدن به این مهم اساتید آلمانی کلاس های بسیار فشرده ای را ترتیب داده اند ، چنانکه رسیدن به سطح B1 معمولاً در خیلی از آموزشگاه ها نزدیک به یک سال فرصت میگیرد.اما ما سطح A2 تا B1 را در 40 تا 50 جلسه به پایان میرسانیم ، به این مفهوم که از سطح A1 تا پایان B1 شما ظرف 4 تا 5 ماه امکان تمام کردن دوره را دارید و اگر در طی کلاس ها مطالب را به درستی مطاله کنید حتماً این سطح را به خوبی و با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت .

کلاس های آلمانی ما به صورتی طراحی شده که برای کسانی که میخواهند در آلمان یا اتریش و یا سوئیس تحصیل کرده یا کار کنند آنها را بصورت فشرده و بسیار سریع به سطح مطلوب میرساند. ما گرامر آلمانی را به نحوی در کلاس تدریس میکنیم که سختی گرامر و سرعت آن گرفته شده و شما سریعاً به نقطه ی مطلوب سخن گفتن برسید همچنین برنامه های بسیار خوبی را برای سطح بالاتر از B1 تا B2 خواهیم داشت در این سطح تمامی موارد لازم برای آغاز تست زدن ها ، پاسخ دادن به امتحانات بین المللی ، کتابهای آموزشی مخصوص این سطح کار شده و شما را برای امتحاناتی نظیر امتحان O.K.F ، Goethe، دانشگاه ویَن ، دانشگاههای آلمان  ، تست داف آماده میکنیم .

کلاسهای آلمانی مؤسسه M.I.E عملاً برای آموزش سطحی بسیار پیشرفته از نقطه ی آغاز تا پایان بصورت فوق فشرده اقدام میکند و تمامی موارد توسط معلمین آلمانی زبان یا معلمینی که در آلمان و اتریش تحصیل کرده اند صورت میگیرد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به دپارتمان زبان ما 49196000-021 در ارتباط باشید.

 

سرفصل‌های دوره آموزش

سایر اطلاعات تکمیلی

  • با حضور افتخاری استاد ملک پور
مشاوره رایگان