تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا University of Harvard

تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا ، شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا ۲۰۱۸ ، هزینه های تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا ، مدارک مورد نیاز تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا ، رنکینگ جهانی دانشگاه هاروارد آمریکا ، رشته های تحصیلی دانشگاه هاروارد ، تحصیل در رشته حقوق دانشگاه هاروارد  و آشنایی با دانشگاه هاروارد و دانشکده های هاروارد را در این مقاله جهت شما بزرگواران گردآوری نموده ایم . 

video تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا

دانشگاه هاروارد، با توجه به امکاناتی که دارد، و با توجه به کیفیت تدریس و بهره از اساتید برگزیده ی جهانی ، Rank 3 جهانی را داراست. این دانشگاه بیش از ۴۷۰۰ دانشجوی دارد که ۸۴ درصد در مقطع فوق لیسانس و ۱۶ درصد هم در مقطع لیسانس در حال تحصیل هستند. دانشگاه هاروارد، دارای دانشکده های زیادست که همگی مجهز به بهترین امکانات مدرن آموزشی دنیا هستند. اگر شما شرایط ثبت نام در دانشگاه هاروارد را بدانید میتوانید جهت آن شرایط خود را بسنجید. به طور کلی در صورتی که متقاضی تحصیل در دانشگاه هاروارد هستید، میبایست لیست مدارک مورد نیاز را تهیه نموده، نمره ی IELTS یا TOFFEL مناسب را نیز اخذ فرموده باشید و سپس اقدام نمایید. در ادامه مطالب بسیار مفیدی در باب دانشگاه هاروارد خدمت شما عزیزان ارایه خواهیم داد.

در تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور از آنها اطلاعات لازم و کافی را در زمینه ی شرایط دیگر دانشگاه هاروارد و مهاجرت به آمریکا و مهاجرت تحصیلی به آمریکا را   اخذ نمایید و مشاورین مجرب موسسه حقوقی ملک پور با افتخار در خدمت شما و پاسخگویی  تمامی سوالاتتان در این زمینه با افتخار خواهند بود .

audio تحصیل در دانشگاه هاروارد آمریکا

تاریخچه

دانشگاه هاروارد_ Harvard University، قدیمی­ترین دانشگاه در ایالات‌متحده است که در سال ۱۶۳۶ به رأی دادگاه عالی و عمومی مستعمره­ی خلیج ماساچوست تأسیس شد. نام دانشگاه هاروارد به‌افتخار اولین بانی خیّر دانشکده، کشیش جوان، جان هاروارد_ John Harvard از Charlzstone نام‌گذاری شد. کسی که بعد از مرگش در سال ۱۶۳۸ کتابخانه و نیمی از املاکش را برای این موسسه به ارث گذاشت. مجسمه­ی جان هاروارد که امروزه در مقابل تالار دانشگاه Harvard در حیاط هاروارد قرار دارد، شاید شناخته‌شده‌ترین نشان اختصاصی دانشگاه Harvard است.

دانشگاه Harvard علاوه بر موسسه­ی مطالعات تخصصی رادکلیف، ۱۲ دانشکده­ی مشمول اعطاء مدرک دانشگاهی دارد. ثبت‌نام در این دانشگاه با ۹ دانشجو در سطح کارشناسی ارشد به بیش از ۰۰۰,۲۰ داوطلب در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دانشجویان حرفه‌ای افزایش یافت. بیش از ۳۶۰۰۰۰ فارغ‌التحصیل در ایالات‌ متحده و بیش از ۱۹۰ کشور دیگر جهان از دانشگاه Harvard وجود دارد.

علامت سِپَر  هاروارد

در هشتم سپتامبر سال ۱۸۳۶، در جشن دویستمین سالروز هاروارد، اعلام شد که رئیس‌جمهور یوشیا کوینسی اولین طرح تقریبی نشان دانشکده را در حالی یافت که بر روی تاریخچه­ی دانشگاه هاروارد در بایگانی‌های دانشکده تحقیق می‌کرد و این طرح به شکل یک سپر با شعار لاتین «VERITAS» به معنای «راستی» یا «حقیقت» بر روی سه کتاب بود. در طول مراسم، این طرح برای اولین بار بر روی یک پرچم سفید بر بالای یک چادر بزرگ در حیاط در ملأعام نمایش داده شد.

تا قبل از کشف کوینسی، این طرح دست کشیده­ (از سوابق یک جلسه­ی ناظران در ششم ژانویه سال ۱۶۴۴) به دور انداخته و فراموش شده بود. این طرح اساس مهری است که به‌طور رسمی توسط شرکت در سال ۱۸۴۳ اقتباس شد و هنوز هم الهام‌بخش نسخه­ای است که امروزه استفاده می‌شود.

چرا رنگ زرشکی برای دانشگاه هاروارد؟

رنگ زرشکی به رأی شرکت هاروارد در سال ۱۹۱۰ به‌طور رسمی به‌عنوان رنگ هاروارد تعیین شد؛ اما چرا زرشکی؟ دو تن از پاروزن‌ها به نام‌های چارلز الیوت، ۱۸۵۳ و بنیامین کرانینشیلد، ۱۸۵۸ برای هم‌تیمی‌های خود شال‌گردن‌هایی به رنگ زرشکی تهیه کردند به‌طوری‌که تماشاچی‌ها می‌توانستند گروه خدمه­ی هاروارد را از گروه‌های دیگر در طول مسابقه­ی قایق‌رانی در سال ۱۸۵۸ تشخیص دهند. الیوت در سال ۱۸۶۹ بیست و یکمین رئیس هاروارد شد و تا سال ۱۹۰۹ در آنجا خدمت کرد؛ درست کمی پس از استعفای وی به رأی موسسه رنگ دستمال‌گردن الیوت به رنگ رسمی هاروارد تبدیل شد.

اما تا پیش‌ازاین رأی رسمی موسسه هاروارد، رنگ انتخاب دانشجوها بین زرشکی و قرمز در نوسان بود احتمالاً به این دلیل که ایده­ی استفاده از رنگ‌ها برای نشان دادن دانشگاه‌ها هنوز هم در اواخر قرن نوزدهم تازگی داشت. ازآنجایی‌که موسسه هاروارد برای انتخاب رنگ تحت‌فشار عموم قرار گرفت، دانشجویان مقطع کارشناسی هاروارد در ششم مه سال ۱۸۷۵ یک همه‌پرسی در رابطه با رنگ دانشگاه برگزار کردند و رنگ زرشکی با اختلاف زیادی انتخاب شد. روزنامه­ی دانشجویی که مگنتا (قرمز) نامیده شده بود، در شماره­ی بعدی نامش را تغییر داد.

رئیس‌جمهورهای ایالات‌متحده که مدارک افتخاری از هاروارد دریافت نمودند:

پس‌ازاینکه ارتش قاره­ای جرج واشنگتن بریتانیا را مجبور کرد Boston را در مارس ۱۷۷۶ ترک کند، موسسه هاروارد و ناظران در سوم آوریل ۱۷۷۶ رأی به اعطای مدرک افتخاری به فرمانده دادند کسی که آن روز (احتمالاً در دفتر مرکزی خود در کرایگی House) دریافت کرد. سپس، واشنگتن به‌عنوان اولین رئیس‌جمهور در سال ۱۷۸۹ از هاروارد بازدید کرد.

سایر روسای جمهور ایالات‌متحده که مدرک افتخاری دریافت کردند عبارت‌اند از:

  • جان آدامز در سال ۱۷۸۱
  • توماس جفرسون در سال ۱۷۸۷
  • جان کوینسی آدامز در سال ۱۸۲۲
  • اندریو جکسون در سال ۱۸۳۳
  • اولیسیس اس.گرانت در سال ۱۸۷۲
  • ویلیام هووارد تافت در سال ۱۹۰۵
  • وودرو ویلسون در سال ۱۹۰۷
  • هربرت هوور در سال ۱۹۱۷
  • تئودور روزولت در سال ۱۹۱۹
  • فرانکلین دلانور روزولت در سال ۱۹۲۹
  • دوایت آیزنهاور در سال ۱۹۴۶
  • جان اف.کندی در سال ۱۹۵۶

دانشکده­ی مهندسی و علوم کاربردی هاروارد

www.seas.harvard.edu

 

دانشکده­ی مهندسی و علوم کاربردی هاروارد سابقه‌ای طولانی و برجسته دارد که با تأسیس دانشکده­ی علمی Laurence در سال ۱۸۴۷ آغاز شد (موسسه به نام بانی خیّر Ebut Laurence نام‌گذاری شد).

در سطح کارشناسی، هدف ،پرورش دانشجویانی است که نه‌تنها در علوم مهندسی و کاربردی برترین باشند بلکه دانشی گسترده از سایر رشته‌های تحصیلی داشته باشند و خواستار مرتبط ساختن پیشرفت‌های مهندسی به چالش‌برانگیزترین مشکلات جامعه باشند.

جهت پیشبرد برنامه‌ها، به روش‌های جدیدی برای مشارکت دانشجویان و ارائه محتوا پی برده شد و آنچه آموزش داده میشود را دوباره بررسی نمودند و روش‌های بیشتری برای مرتبط ساختن تجربیات کلاسی با دنیای گسترده‌تر توسعه دادند.

به همین ترتیب، هاروارد می‌خواهد دانشجوهای تمامی زمینه‌ها را قادر سازد یاد بگیرند که چگونه مهندسی و فناوری زیربنای بسیاری از وجوه جامعه و جهان محسوب می­شوند. اگر تمام دانشجویان دانشکده هاروارد در معرض اصول مهندسی ازجمله تحلیل، ترکیب/ادغام، طراحی و ساخت قرار گیرند، درک گسترده‌تری از علم و فناوری پیدا خواهند کرد و به‌صورت بهتری برای دنیایی آماده خواهند شد که در آن فناوری بخشی از هر حوزه­ی زندگی است.

دانشکده­ی علوم و هنر دانشکاه هاروارد

www.gsas.harvard.edu

 

دانشکده­ی هنر و علوم دانشگاه هاروارد، بزرگ‌ترین دانشکده در میان هفت دانشکده ایست که دانشگاه هاروارد را تأسیس کرده و تنها بخشی از دانشکده است که مسئول تحصیلات در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد است. دانشکده­ی هنر و علوم دانش را توسعه می‌دهد، یادگیری را بهبود می‌بخشد و رهبران را شکل می‌دهد.

دانشکده­ی هنر و علوم که در سال ۱۸۹۰ تأسیس‌شده، بزرگ‌ترین بخش دانشگاه هاروارد است. دانشکده­ی هنر و علوم تعریف جدیدی از آموزش علوم انسانی در قرن بیست‌ویک ارائه می­دهد و متعهد می­شود که آموزشی به سبک هاروارد و کمک­های مالی دانشجویی در دسترس دانشجویان تمامی زمینه­ها قرار دهد.

دانشکده­ی هنر و علوم شامل دانشگاه هاروارد و دانشکده­ی تحصیلات تکمیلی هنر و علوم ازجمله پذیرش دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشکده‌ی علوم کاربردی و مهندسی و بخش آموزش مستمر ازجمله دانشکده‌های تابستانی و مازاد می‌شود. دانشکده‌ی علوم و هنر همچنین از منابع دانشگاهی ازجمله کتابخانه‌ها و موزه‌ها و نیز منابع محوطه‌ی دانشگاه و علوم ورزشی برخوردار است.

Harvard Kennedy School

www.hks.harvard.edu

 

دانشکده­ی Kennedy متعهد به اندیشه و عمل است. استادان برجسته­ و مراکز پژوهش، دیدگاه­های جسورانه­ی جدید ارائه می‌دهند. در این بخش برای دانشجویان، آموزش در بخش خصوصی، عمومی یا غیرانتفاعی آماده شده‌است.

دانشکده­ی هاروارد Kennedy (HKS) به‌منظور پاسخگویی به نیازهای دانشجوییان در مراحل مختلف زندگی حرفه‌ای و دانشگاه‌های آن‌ها برنامه­های تحصیلی ارائه می‌دهد. فارغ­التحصیلان HKS مجهز به چارچوبی مفهومی و مهارت‌های خاصی شده‌اند چراکه باید تبدیل به رهبرانی موفق درزمینه‌ی خدمات عمومی گردند.

آموزش اجرایی دانشکده­ی هاروارد کندی یک برنامه­ی آموزشی جهانی با تمرکز بر ایجاد دیدگاه­هایی قدرتمند برای کمک به مردم، جوامع و ملت‌ها در جهت حل مبرم‌ترین مشکلات عموم مردم در جهان ارائه می‌دهد.

دانشکده­ی حقوق هاروارد

Harvard Law School

www.hls.harvard.edu

 

دانشکده­ی حقوق هاروارد جایگاه افرادی است که به دیدگاه­هایی گرایش دارند که در جهان تغییر ایجاد می‌کنند. دانشکده­ی حقوق هاروارد با تفکر، پژوهش و دادخواهی زنده است. آنها تعامل حقوق با سیاست عمومی، اخلاق، کسب‌وکار، فناوری‌های زیست پزشکی و اطلاعات، ادراک و نیازهای انسان را بررسی می‌کنند. آنها خواستار تحلیل دقیق نهادها، قوانین و رویه‌ها و نیز پیامدهای بالقوه و ناخواسته­ی آن‌ها در زندگی مردم هستند. اساساً، انجمن استادان، کارکنان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان هاروارد حقوق و عدالت را در جهت خدمت به جامعه پیش می‌برند.

دانشکده حقوق هاروارد در سال ۱۸۱۷ تأسیس شده است و قدیمی‌ترین دانشگاه حقوق در ایالات‌ متحده است که به‌طور مستمر فعالیت داشته، همین‌طور بزرگ‌ترین مرکز کتابخانه­ی حقوق دانشگاهی در جهان است.

دانشکده شامل بیش از ۱۰۰ استاد تمام‌وقت و بیش از ۱۵۰ استاد مدعو است. برنامه­ی آموزشی این دانشکده که شامل بیش از ۲۶۰ دوره و سمینار است طیف گسترده‌ای از رشته‌های حقوقی سنتی و نوظهور را پوشش می‌دهد.

MBA in Harvard University

www.hbs.edu

 

مهلت ثبت Application Form برای شرکت در کلاس MBA در سال ۲۰۱۶ به‌قرار ذیل است:

دوره‌های درخواست درخواستی که به‌صورت آنلاین تا ۱۲ ظهر به زمان بوستون ارسال‌شده است. اطلاعیه­ی تصمیم هیئت‌مدیره مبنی بر پذیرش در MBA
نوبت اول ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۶
نوبت دوم ۴ ژانویه ۲۰۱۷ ۲۲ مارس ۲۰۱۷
نوبت سوم ۳ آوریل ۲۰۱۷ ۱۰ مه ۲۰۱۷

** نوبت سوم تنها دوره‌ای است که در آن از طریق ۲+۲ درخواست انجام می‌شود. **

لطفاً توجه داشته باشید که هر Intake نشان‌دهنده‌ی یک دوره­ی مجزا است که بدین ترتیب می­توانید درخواست بدهید. شما ممکن است فقط در یک نوبت و یک‌بار در سال درخواست دهید.

درخواست‌هایی که پس از ۱۲ ظهر در هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۶ دریافت شوند در نوبت دوم بررسی خواهند شد. درخواست‌هایی که پس از ۱۲ ظهر در چهارم ژانویه ۲۰۱۷ دریافت شوند در نوبت سوم بررسی خواهند شد. درخواست‌هایی که پس از ۱۲ ظهر در سوم آوریل ۲۰۱۷ دریافت شوند بررسی نخواهند شد.

چه زمانی میتوان برای MBA Harvard University ثبت نام کرد؟

ما متقاضیان را تشویق می‌کنیم در نوبت اول و دوم درخواست بدهند چراکه ممکن است در نوبت سوم فضای کلاس محدود باشد. علاوه بر این، درخواست در نوبت‌های زودتر به داوطلبان زمان بیشتری می‌دهد تا به مسائل ذیل رسیدگی کنند:

  • داوطلبان بین‌المللی که به ویزا نیاز دارند متوجه خواهند شد که اگر در نوبت سوم درخواست بدهند زمان­بندی برای تقاضای ویزا با مشکلات بسیاری روبه­رو خواهد شد.
  • داوطلبان بین‌المللی که در نوبت‌های اول و دوم پذیرش می‌شوند درخواهند یافت که داشتن زمان اضافی برای تمرین بر روی تسلط زبان انگلیسی بسیار کمک‌کننده خواهد بود.
  • ممکن است لازم باشد که برخی داوطلبان قبل از ثبت‌نام دوره­ی مقدماتی را تکمیل کنند.
  • بسیاری از کمک‌هزینه‌های تحصیلی خارجی (به‌غیراز دانشکده­ی Business هاروارد) در اوایل فصل بهار اعلام می­شود. تنها دانشجویانی که پذیرش‌شده‌اند واجد شرایط دریافت این کمک‌هزینه‌های تحصیلی هستند.
  • کمک‌های مالی بدون توجه به اینکه دانشجوها چه زمانی پذیرفته ‌شده‌اند (وام‌ها و کمک‌هزینه‌های تحصیلی مورد نیاز در دانشگاه Business هاروارد (HBS)) در دسترس هستند. بااین‌حال ۳۰ ژوئن آخرین مهلت درخواست کمک‌هزینه‌های تحصیلی مورد نیاز دانشگاه Business هاروارد است. (وام‌ها در طول سال تحصیلی موجود هستند). ازآنجایی‌که دانشجوها ممکن است پس از دریافت پذیرش برای کمک‌های مالی درخواست بدهند در نوبت سوم زمان کمتری برای آماده کردن درخواستشان دارند.
  • خوابگاه‌های دانشکده Business هاروارد و آپارتمان‌های وابسته به دانشگاه هاروارد براساس قرعه‌کشی اعطا می‌شوند. آخرین مهلت برای هر دو نوع مسکن قبل از اطلاعیه­ی نوبت سوم است و شما پیش از اینکه بتوانید وارد این قرعه‌کشی‌ها شوید باید از دانشکده Business هاروارد پذیرش بگیرید.

Harvard school of Dental Medicine

دانشکده دندانپزشکی هاروارد

www.hsdm.harvard.edu

 

  • دانشکده دندانپزشکی هاروارد (HSDM) که در مرکز منطقه­ی پزشکی Longwood Boston واقع است به­عنوان یکی از دانشکده­های برجسته­ی دندانپزشکی در کشور رتبه­بندی شده است. این دانشکده پزشکان، مدرسین، محققین و رهبران پیشرو این رشته را آموزش می­دهد، در تحقیقات بیماری اسکلتی عضلانی بسیار پیشرفت کرده است و فرصت­های بهداشت عمومی در جوامع محلی و در سراسر جهان را در اختیار دانشجویان قرار می­دهد.
  • دانشکده دندانپزشکی تنها دانشکده­ ایست که در مرکز دندانپزشکی هاروارد خدمات مستقیم به بیمار ارائه می­دهد. این مرکز سالانه از ۲۵۰۰۰ بیمار برای بیش از ۵۷۰۰۰ ویزیت دندانپزشکی استقبال می­کند.
  • در یک دوره ی آموزشی منحصربه‌فرد که در آن مراقبت­های اولیه و بهداشت دهان و دندان متبادل هستند، دانشجویان پیش دکترا (DMD) در این دانشکده، پزشکی بالینی را با دانشجویان پزشکی هاروارد تحصیل می­کنند و سپس سال­های دیگر تحصیل علوم بالینی تخصصی فشرده را در دانشکده پزشکی هاروارد و اماکن وابسته تحصیل می­کنند.
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی پیشرفته که در آینده دکترای علوم پزشکی (DMSc) یا کارشناسی ارشد علوم پزشکی (MMSc) یا یک گواهینامه تخصصی دریافت می­کنند نیز از غنای امکانات آموزشی و مؤسسات تحقیقاتی جامعه گسترده هاروارد و منطقه وسیع بوستون بهره می­برند.
  • فارغ­التحصیلان دانشکده دندانپزشکی هاروارد درحالی­که برای بهبود سلامت و بهداشت جوامع محلی و جهانی تلاش می­کنند آثار خود را درزمینه‌ی پیشگیری، کشف و ممارست برجای می­گذارند.

هدف دانشکده پزشکی هاروارد

  • هدف دانشکده پزشکی دانشگاه هاروارد توسعه و پرورش جمعی از رهبران جهانی به­منظور بهبود سلامت بشر با ایجاد پیوند میان پزشکی و دندانپزشکی درزمینه‌ی آموزش، تحقیق و مراقبت­های بهداشتی است.

 

 

Harvard School of Public Health

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد

www.hsph.harvard.edu

 

  • پیشینه­ی دانشکده بهداشت عمومی چان (Chan) به فعالیت­های بهداشت عمومی در آغاز قرن اخیر، دوره اصلاحات اجتماعی پرشور و شوق، برمی­گردد. از همان ابتدا انتظار می­رفت که هیئت‌علمی دانشکده خودشان را متعهد به انجام تحقیق و آموزش کنند. این دانشکده از سال ۱۹۴۶ که دیگر به دانشکده پزشکی وابسته نبود به­طور مستقل مدارک دانشگاهی اعطا کرده است.
  • امروزه دانشکده بهداشت عمومی چان متخصصین رشته­های بسیاری را گرد هم می­آورد تا نسل­های جدید رهبران پیشرو بهداشت جهانی را آموزش دهند و دیدگاه­هایی قدرتمند عرضه کنند، دیدگاه­هایی که باعث بهبود سلامت و بهداشت بشر در سراسر جهان می­شود.
  • ما همچون جامعه­ای متشکل از دانشمندان، مدرسین و دانشجویان پیشرو در کنار هم کار می­کنیم تا دیدگاه­هایی مبتکرانه را از آزمایشگاه بیرون بکشیم. دیدگاه­هایی که نه‌تنها باعث پیشرفت­هایی علمی می­شوند که رفتارهای فردی، سیاست­های عمومی و روش­های مراقبت­های بهداشتی را نیز دستخوش تغییر می­کنند.

اهداف دانشکده

  • ارائه­ی سطح پیشرفته­تری از آموزش برای رهبران، پزشکان و دانشمندان بهداشت عمومی
  • پرورش کشفیات جدید که منجر به بهبودی در سلامت مردم این کشور و سراسر جهان می­شود.
  • تقویت خدمات و ظرفیت­های بهداشتی برای جوامع

harvard business school

دانشکده بازرگانی هاروارد

www.hbs.edu

 

 

برنامه ­های دانشگاهی

  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA):

یک دوره­ی دوساله که درنهایت مدرک  MBA به دانشجو اعطا می­شود.

  • آموزش اجرایی:

برنامه­های ثبت­نام آزاد که برای کمک به مدیران باتجربه طراحی‌شده است تا چشم­انداز جهانی خود را گسترش دهند و مهارت­های خود را توسعه بخشند.

  • مقطع دکترا:

دوره­های مدرک DBA یا دکترای تمام­وقت هشت‌ساله برای محققین باانگیزه که قصد دارند در آینده به‌عنوان استاد در دانشکده­های بازرگانی مشغول به کار شوند.

  • گواهینامه­ی آمادگی HBX (CORe):

آموزش مقدماتی آنلاین سه دوره­ای که اصول اساسی کسب‌وکار را برای دانشجویان و شاغلین مبتدی ارائه می­دهد.

Harvard College

کالج هاروارد

www.college.harvard.edu

 

  • کالج هاروارد دارای یک مقطع کارشناسی است که در خود دانشگاه هاروارد قرار دارد.
  • محققین متعهد باوجود یک هیئت‌علمی در سطح جهانی و فرصت­های پژوهشی نوآورانه همه­ی منابع لازم را برای پرورش استعداد شخصی و دانشگاهی خود دارند.
  • آموزش و پژوهش در کالج هاروارد درهم‌تنیده می­شوند، دانشجویان می­کوشند که در کتابخانه­ها و آزمایشگاه­ها تحقیق کنند و از اساتید باتجربه دانش بیشتری بیاموزند.
  • وسعت و عمق منابع هاروارد از مجموعه­های موزه و کتابخانه گرفته تا تعامل در هنر و ورزش هنوز در تحصیلات عالی نظیر ندارد.
  • خانه­های هاروارد در مرکز کالج هاروارد قرار دارند. سه­چهارم دانشجویان در این خانه­ها زندگی می­کنند، می­آموزند و همراه با هیئت‌علمی، دانشجویان و دانشجویان فارغ­التحصیل کار می­کنند. این جوامع چند نسلی تعاملاتی توانگر ساز و شخصی فراهم می­کنند که دانشجویان را ازلحاظ روانی و اجتماعی شکل می­دهد و درعین‌حال یک خانه قابل مدیریت و حمایت‌کننده درون کالج و دانشگاهی بزرگ­تر در اختیار دانشجویان قرار می­دهند.

The graduate school of arts and sciences

دانشکده تحصیلات تکمیلی علم و هنر

www.gsas.harvard.edu

 

  • دانشکده علم و هنر سالانه دانشجویان متعهد را شناسایی و جذب می­کند تا یک جامعه جهانی متنوع و کوشا تشکیل داده و درحالی‌که آن­ها را تشویق به عبور از مرزهای انضباطی می­کند به دانشمندانی خیال­پرداز، مدرسینی نوآور و رهبرانی خلاق تبدیل کند.
  • دانشجویان همراه اساتید شناخته‌شده در مراکز تحقیقاتی معروف و با دسترسی به مجموعه­های علمی و موزه­ها به تحقیق و مطالعه می­پردازند.
  • دانشکده علم و هنر مدارک کارشناسی ارشد هنر (MA)، کارشناسی ارشد علوم (MS)، کارشناسی ارشد مهندسی (ME) و دکترا (PhD) را در ۵۶ بخش، گروه و کمیته شامل ۱۷ برنامه­ی بین دانشکده­ای ارائه می­دهد.
  • سالانه از یک گروه انتخابی دانشمندان بدون مدرک تحصیلی سراسر جهان به­عنوان دانشجویان ویژه و بازدیدکننده استقبال می­کنیم.
  • دانشجویان دکترا علاقه‌مند به تحصیل رشته­ی دوم چهار یا پنج دوره­ی تحصیلات تکمیلی را در یک‌رشته، حوزه میان‌رشته‌ای یا یک زیررشته ازلحاظ فکری منسجم می­گذرانند. برنامه ارائه‌دهنده‌ی رشته دوم یک منطق فکری را به وجود می­آورد و مجموعه­ای از دوره­های موردنیاز را ارائه می­دهد.

The Radcliffe Institute for Advanced Study at Harvard University

موسسه رادکلیف برای تحصیلات پیشرفته در دانشگاه هاروارد

www.radcliffe.harvard.edu

 

  • امروزه موسسه رادکلیف به خلق و به اشتراک گذاشتن دیدگاه­های متحول کننده در هنر، علوم انسانی، علوم و علوم اجتماعی اختصاص می­یابد.
  • مشتاقانه به شما پیشنهاد می­کنیم که افراد، برنامه­ها و مجموعه­هایی را که باعث می­شوند موسسه رادکلیف خانه­ای برای دیدگاه­های جدید، تحقیقات پیشرفته و رویدادهای محرک اندیشه و افرادی با اندیشه­های بزرگ باشد.
  • برنامه کمک‌هزینه تحصیلی رادکلیف سالانه از ۵۰ دانشمند و هنرمند برجسته حمایت می‌کند و به­سرعت تبدیل به یکی از رقابتی­ترین برنامه­های این­چنینی در سراسر جهان شده است.
  • برنامه فعالیت­های دانشگاهی، طرح­های پژوهشی مشترک را توسعه می­دهد و از اجلاس‌ و سخنرانی­هایی حمایت مالی می­کند که دانشمندان و محققین را با مردم مرتبط می­سازد.
  • علاوه بر تعهد موسسه به زنان، جنسیت و جامعه، کتابخانه آرتور و الیزابت شلزینگر در اِمریکا سرگذشت زنان اِمریکایی گذشته و حال را برای آگاه­سازی آیندگان ثبت می­کند.

 

Harvard Graduate School of Design

دانشکده طراحی هاروارد

www.gsd.harvard.edu

 

با علم بر اینکه تلاش­های دانشگاه هاروارد تفاوتی در محیط فیزیکی ایجاد می­کند، بازاندیشی درباره­ی روش­های طراحی برایشان پروژه­ای مهم و درخشان محسوب می­شود. دانشکده­ی طراحی محیط هیجان­انگیزی را برای تعامل و تبادل دیدگاه­ها در ترکیبی از رشته­های معماری، معماری منظر و طراحی و برنامه­ریزی شهری همراه با تحقیقات کارگاهی و کارشناسی ارشد مطالعات طراحی (MDes) و رشته­های مقطع دکترا فراهم می­کند.

برنامه­ی هاروارد دارای بعدی اجتماعی با هدف ساخت یک آینده­ی جایگزین پایدار است که بدین ترتیب در حوزه­ی سیاسی و اخلاقی نیز قرار می­گیرد. پیچیدگی مسائل جهانی و زیست­محیطی عصر حاضر نظیر تأثیر سرعت زیاد رشد شهرنشینی، کمبود منابع، آثار پس از رویداد بلایای طبیعی و انسانی و نابرابری­های مداوم میان کشورهای فقیر و ثروتمند جهان نیاز به راه­حل­هایی دارد که هم خیالی و هم نجات­دهنده هستند.

اگر قصد داریم برای آینده­ی بهتری برنامه­ریزی کنیم، لازم است که ساختارهای سازمانی جدیدی را بسازیم. اگر می­خواهیم در مورد حال حاضر خود تجدیدنظر کنیم باید به­طور مداوم ارتباط میان سنت و نوآوری و دانش و تخیل را ارزیابی کنیم. دانشکده­ طراحی هاروارد با دانشجویان و اساتیدی بسیار عالی آماده است که علت جهانی طرح را رهبری کند. تخیل زیرساخت پروژه­ی ما محسوب می­شود. آینده از همین حالا شروع می­شود.

دانشکده­ی آموزش ترویجی هاروارد (Extension School)

www.extension.harvard.edu

 

  • دوره­های آنلاین و حضوری
  • مقطع کارشناسی
  • مقطع کارشناسی ارشد
  • مقاطع تخصصی و حرفه­ای

دانشکده­ی تابستانی هاروارد

دوره­های تابستانی، برنامه­هایی برای دانش­آموزان دبیرستانی و برنامه­های تحصیل در خارج از کشور.

تحصیل هنگام بازنشستگی

تحصیل با هم­سالان خود در موسسه­ی گزینشی هاروارد برای یادگیری در دوران بازنشستگی.

توسعه­ی حرفه­ای

برنامه­های مدیریت و رهبری بدون واحد درسی متمرکز برای کسب مهارت­های شغلی.

Harvard Divinity School

دانشکده الهیات دانشگاه هاروارد

www.hds.harvard.edu

 

دانشکده الهیات هاروارد بر مطالعات غیرفرقه­ای دینی و کلامی متمرکز است که دانشجویان را هم از لحاظ مطالعه­ی آکادمیک دین و هم جهت آماده­سازی برای رهبری مذهبی، دولتی و طیف گسترده­ای از سازمان­های خدماتی آموزش می­دهد.

دانشکده الهیات دانشگاه هاروارد که در سال ۱۸۱۶ تأسیس شد و یکی از قدیمی­ترین دانشکده­های حرفه­ای دانشگاه هاروارد محسوب می­شود، دارای سابقه­ای بسیار طولانی در زمینه­ی پرورش تفکر انتقادی و تحقیقاتی است.

اساتید، پژوهشگران و مشاوران دانشکده الهیات دانشگاه هاروارد از دانشمندان برجسته­ی اعتقادات و سنت­های مذهبی در جهان محسوب می­شوند. کارشناسان باورهای مسیحی، یکتاپرستی، یهودی، بودایی، هندو، اسلامی، آفریقایی، اِمریکای مرکزی و لاتین، دانشجویان را دانشکده الهیات را تعلیم می­دهند.

دانشکده الهیات هاروارد با افتخار اعلام می­کند که دانشجویان چهار مقطع ارائه شده توسط دانشکده دارای فرهنگ­های گوناگون بین­المللی هستند. هرساله دست­کم ۳۰ مذهب و فرقه­ی مختلف در میان دانشجویان دیده می­شود و نشان دهنده­ی طیف گسترده­ی برابری از علایق و پیشینه، سن، جنسیت، ملیت و قومیت، فرهنگ و سنت، و اهداف زندگی و حرفه­ای آن­ها است.

Harvard Graduate School of Education

دانشکده علوم تربیتی دانشگاه هاروارد

www.gse.harvard.edu

 

هدف این دانشکده آماده­سازی متخصصین آموزش و تولید دانش برای توسعه­ی فرصت، دستاورد و موفقیت دانشجویی است. دانشکده علوم تربیتی هاروارد از ۱۰۰ سال گذشته افراد پرشور و شوق و فعال بسیاری را آموزش داده است تا رهبرانی بزرگ در زمینه­ی علوم تربیتی شوند. دانشکده علوم تربیتی هاروارد که در سال ۱۹۲۰ تأسیس شد جامعه­ای استثنایی متشکل از اساتید، دانشجویان و فارغ­التحصیلانی است که بر بهبود زندگی و توسعه­ی فرصت­ها از طریق مطالعه­ی جامع و روش آموزشی مؤثر  متمرکز می­شوند.  این دانشکده در مقاطع کارشناسی ارشد، دکترا و برنامه­های علوم تربیتی تخصصی کارآفرینان و رهبرانی خلاق و مبتکر را پرورش می­دهد؛ مهم­ترین پرسش­های مطرح شده در زمینه علوم تربیتی را بررسی می­کند و دیدگاه­هایی هیجان­انگیز و بهترین روش­ها را با سراسر دنیا سهیم می­شود.  تمام فعالیت­های ما در دانشکده علوم تربیتی هاروارد با این باور است که آموزش مبرم­ترین مسئله­ی عصر ما محسوب می­شود و روش آموزش پژوهشی این قدرت را دارد که جامعه­ای با موفقیت­ها و عدالت بیشتر بسازد.

اساتید، دانشجویان و فارغ­التحصیلان دانشکده علوم تربیتی هاروارد پژوهش­هایی پیشگامانه در زمینه­های مختلف نظیر رشد اخلاقی کودکان، روش آموزش بین­المللی، رهبری سازمانی، پیشرفت شناختی و علوم اعصاب و نقش هنر در مدارس فراهم می­کنند.

دوره­ها و مقاطع دانشگاهی

  • دوره­های مختلف مقطع کارشناسی ارشد
  • دوره­های مختلف مقطع دکترا
  • دوره­های آموزش تخصصی

Harvard Medical School

دانشکده پزشکی هاروارد

www.hms.harvard.edu

 

در طی سال­های متمادی دانشکده پزشکی هاروارد با برتری در آموزش، تحقیق و مراقبت بالینی متراداف بوده است. از هنگام تأسیس دانشکده در سال ۱۷۸۲ اعضا و اساتید با نوآوری در نقش خود به­عنوان پزشکان، مدرسین و محققین سلامت بشر را رشد و بهبود بخشیده­اند. آن­ها مدل­های آموزشی را رهبری کرده­اند، برنامه­های آموزشی جدید برای رسیدگی به نیازهای در حال ظهور مراقبت­های بهداشتی توسعه داده­اند، و هزاران رهبر پیشرو و پرستار دلسوز و مهربان پرورش داده­اند که در سراسر جهان رشته­های پزشکی و علوم را با استفاده از تخصص و علاقه خود شکل می­دهند.  به­علاوه اعضای جامعه دانشکده پزشکی هاروارد در حوزه­ی پژوهش نیز پیشرفت­های بسیاری داشته­اند. از سال ۱۸۰۰ که پروفسور بنیامین والترهاوس واکسن آبله را به ایالات متحده معرفی کرد، هیئت علمی دانشکده اکتشافات و «اولین­های» بسیاری دست یافته است. دستاوردهای آن­ها در سطح بین­المللی شناخته می­شود و در حقیقت پانزده محقق برای کاری که در این دانشکده به پایان رساندند ۹ جایزه نوبل را به صورت مشترک کسب کردند. اساتید دانشکده پزشکی شامل بیش از ۱۱ هزار تن است که می­کوشند مرزهای دانش را در آزمایشگاه­ها، کلاس­ها و کلینیک­ها توسعه دهند. ساختمان اصلی دانشکده در بوستون دارای ۱۴۶ عضو هیئت علمی گروه­های پایه و علوم اجتماعی و همچنین تعداد زیادی کلاس درس است که دانشجویان دو سال نخست تحصیل خود را در آنجا سپری می­کنند. ولی آموزش و تحقیق فقط به این ساختمان اصلی محدود نمی­شود. دانشکده پزشکی هاروارد با ۱۶ بیمارستان و موسسه­ی تحقیقاتی شناخته شده در سراسر جهان توافق­نامه­ همکاری دارد که آموزش و مراقبت­های بالینی ارائه می­دهند. همچنین به­عنوان پایگاهی برای بیش از ۱۰۰۰۰ دانشمند و پزشک در ارتباط با اعضای هیئت علمی دانشکده خدمات ارائه می­دهند. دانشکده پزشکی هاروارد جایگاه ویژه­ای است برای هدایت آموزش و تحقیق در جهتی که به نفع جوامع محلی، ملی و جهانی باشد.

در صورتی که تمایل به کسب اطباعات بیشتر در باب دانشگاه هاروارد دارید میتوانید با مشاورین و گروه وکلای MIE یا همکار جناب اقای ملکپور تماس حاصل فرمایید.

http://malekpour.ir/

 

متقاضیان اخذ اطلاعات در زمینه تحصیل در  دانشگاه هاروارد و مهاجرت به آمریکا و مهاجرت تحصیلی به آمریکا و اخذ پذیرش از آمریکا  می توانند جهت اخذ مشاوره رایگان  با مشاورین متخصص موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران در این امر که شامل گروه وکلای حقوق بین الملل و مشاورین حقوق بین الملل می باشند تماس داشته و مشاوره رایگان اخذ نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.